czwartek, 28 stycznia 2010

Dobre kino Sci-Fi


Skoro jesteście graczami, zapewne lubicie też wspomniany w temacie gatunek filmów. Ja osobiście uwielbiam dobre, mroczne sci-fi, ale takich jest mało. Growym odpowiednikiem tematu jest oczywiście Dead Space, a chociaż trochę podobnych filmów dobrej jakości - jak na lekarstwo. Był kiedyś Event Horizon (Horyzont Zdarzeń), całkiem niedawno Sunshine (W Stronę słońca), a ostatnio? Film, którego próżno szukać w naszych kinach, czy w wypożyczalniach. Mowa o Pandorum. Polecam. Zupełnie nie spodziewałem się takiego klimatu, takiego rozwinięcia akcji.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klimaty, więc na pewno sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Samuraai przyznaj się :) Po prostu przechodzisz Dead Space i masz fazę na takie klimaty :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka okładka skojarzyla mi sie z filmem Adrenalina 2 :) - swoją drogą rownie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Auri, no przechodzę. Dopiero, bo strachał mnie wcześniej, że hej :) Mam fazę na taki klimaty, ale nie do końca właśnie takiej spodziewałem się też po tym filmie

    OdpowiedzUsuń
  5. Adreanlina 2 dla mnie to już "odcinanie kuponów", ale ujdzie w tłumie. Jedynka była super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już go zaliczysz to zapraszam na Wii Dead Space: Extraction. Aga raczej nie bedzie miała z tym problemów :)

    OdpowiedzUsuń