poniedziałek, 16 listopada 2009

Assassin's Creed 2 a premiera polska...

W związku z podaniem przez UBI-Polska nowej daty premiery (4.12.09) gry Assassin’s Creed 2 w wersji PL proponujemy wszystkim naszym klientom zamianę wersji PL na angielską.

Zamiana ta nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami a daje możliwość zagrania w długo oczekiwany tytuł już w dzień oficjalnej europejskiej premiery tj. 20.11.09 Jeśli jesteś zainteresowany zamianą swojej wersji PL na pełną angielską skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Jeśli nie zamówiłeś jeszcze gry zawsze możesz zrobić to teraz.


4 komentarze:

  1. Nie wiedzialem gdzie mam to napisac, czy przewidujecie sprzedaz edycji kolekcjonerskiej Mass Effect 2 ? mielibyscie we mnie pierwszego kupca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dostanę jakąś odpowiedź na maila, którego wam w tej sprawie wysłałem? Minął dzień od kiedy go napisałem, a tu ani widu, ani słychu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm a czego dotyczył wymiany? Jak coś napisz do mnie mail jest na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Już znalazłem, że w "moich zamówieniach" zmieniło się na wersję angielską. Liczyłem, że jakiegoś maila z potwierdzeniem otrzymam, bo nawet nie wiedziałem, czy mój do was dotarł.

    W każdym razie już załatwione i czekam na grę :)

    OdpowiedzUsuń