poniedziałek, 9 listopada 2009

Modern Warfare 2 - wysyłamy;]

No i wysyłamy :D

61 komentarzy:

  1. Dla mnie wersja PC raz proszę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że do mnie też wyślecie - póki co status zamóienia mam "zaakceptowane" a nie "wysłane".

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma taki status ...Ultima kiedy się zmieni status?

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe zdjęcie zrobione 6.11 Piątek i jakoś gry macie na magazynie .
    A jak było pisane dla czego nie wysyłącie już w piątek tak żeby bez problemów doszło to @Ultima odpowiadałą ze gier nie ma na stanie magazynowym ,będą dopiero w poniedziałek .NO LOOOOOL .

    Wysyłka niby dzisiaj spoko ,ale czy tyczy sieto faktycznemu przekazaniu paczek kurierowi czy dopiero pokaowaniu i adresowaniu paczek :D ?
    Prawda jest taka ze jak do 14:00-15:00 paczek nie odbierze kurier to zapomnijmy o wtorkowym,środowym graniu w MW2 .
    Powodzenia Ultima ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się podłamię jeśli nie będę miał na kompie 11.11.2009. Status też narazie mam "zaakceptowane" więc chyba nie mają czasu tego porawić - taką mam cichą nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  6. pozekajcie spokojnie do 17-18 a napewno status sie zmieni

    OdpowiedzUsuń
  7. No bo chyba nie rzuciliście się z motyką na słońce prawda? Póki co ja też czekam na zmianę statusu, bo wysyłka już była/ będzie ;] "Paczki zostaną wysłane z naszego magazynu o takiej godzinie, aby na dzień oficjalnej premiery (10.11.09) dotarły do graczy."

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co się dzieje?? Gry zostały wysłane??

    OdpowiedzUsuń
  9. Status zmini wam się pewnie później :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie zrobione 06.11...

    Niby nie mieliscie a teraz wychodzi prawda. -.-

    Co wam szkodziło wysłać w piątek ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wyślecie wszystkie pre-ordery?Mój hardened na PS3 ciągle jest "zaakceptowany".

    OdpowiedzUsuń
  12. :Mam takie pytanie,Czy jeżeli jest napisane "przesyłka jest zaakceptowana" to kiedy ona do mnie dotrze... Mam nadzieje że najpóżniej jutro... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Status przesyłki jak narazie zaakceptowane a nie wysłane..
    Może jest tak , że statusy się zmienią dopiero wieczór a całe siły są przerzucone w tym momencie na to , żeby każemu wysłać by miał na 100 % jutro.
    Dlatego może narazie po prostu Ultima nie ma czasu zmieniać statusów bo najważniejsze to fakt wysłania.
    Osobiście liczę na to , że jutro będę miał grę.Obawiam się jednak, że kurier da dupy i z całego tego cyrku zostanie tylko niesmak.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wysyłacie tylko sciemniacie, 6-11-09 gra w magazynie, jakbyscie naprawde wysyłałi to bym dzisiaj grał anie wqrwi4ł sie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma ktoś już zmieniony status, bo ja wciąż mam zaakceptowane ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja paczka już wysłana. Ale mam poważne obawy czy ją jutro otrzymam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Otrzymasz, pewnie te dane na stronie są aktualizowane później, a paczki mogły pójść nawet o 11. Zresztą jak zamawiałem FIFE 10 to, info że zostało wysłane na stronie pojawiło się o 18, a o 12 nastepnego dnia był już kurier. Myśle że teraz tak będzie wiec nie ma co się denerwować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uff -dopiero teraz odpisuję. Właśnie wróciłem z magazynu. I mogę powiedzieć to jest największa premiera w historii. Potwierdzam także, że wszystkie zamówienia zostały dziś wysłane. Statusy będą się zmieniać od 18tej godziny nawet do późnych godzin wieczornych.
    Jeśli ktoś zamówił CoD-a z innym tytułem, który będzie dopiero miał premierę np. Assassin's Creed 2 no to czeka na swoją paczkę do premiery AC co jest oczywiste.

    Nikt nie pomyślał, że towar w piątek mógł być już po tym jak kurier odebrał paczki z magazynu? A tak serio zdjęcie sam robiłem dziś - data w aparacie jakaś dziwna :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie interesuje to, że kupiłem na allegro a na ultima.pl w moim panelu nic nie ma. Załamię się jeśli to jutro nie dojdzie ^^'

    OdpowiedzUsuń
  20. Coż u mnie w statusie też niwysłane a hardest edtion wysyłacie w ten sam czas , po za tym w zamówieniach mam bad company 2 i myśle że wedle waszych zasadad nie dostanę dopiero mw2 z bad company ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamówienia z Allegro są wbijane do Ultimy ale nie szukam użytkowników w bazie sklepu Kowalskich zawsze może być wielu. Po prostu Allegro nie jest przypisywane do kont użytkowników w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Okej, dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  23. Status Zamówienie zostało zrealizowane ;]

    aczkolwiek jak kilkam na link z paczka to dostaje
    Zlokalizuj przesyłkę
    Wprowadzono błędny numer przesyłki (XXXXXXXXXX)

    Powodem tego może być:

    * wprowadzenie niepoprawnego numeru


    * numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego
    UNISOFT - bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach porannych


    * numer dotyczy przesyłki nadanej przed 1 marca 2000 roku

    ale pewnie dpd jeszcze nie wprowadziło

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety może jeszcze nie być w systemie DPD

    OdpowiedzUsuń
  25. Podajcie jakieś statystyki. Strasznie jestem ciekaw ile sztuk ogółem zostało wysłanych, i na jaką platformę było najwięcej zamówień. W polsce niechętnie podaje się takie dane i ciągle narzeka na piractwo. A jednak jak widać przy MW2 ludzie kupują oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety ilości Ci nikt nie poda bo to tajemnica handlowa. Uwierz mi duuużo było tego.
    Co do piractwa. Tytuły działające na personalnych kodach (HL, CS i inne) zawsze się lepiej sprzedają gdyż je trudniej piracić

    OdpowiedzUsuń
  27. ah jakoś dziwnie się to zgrało że przed premierą posypało się tyle banów na x-boxa 360 :D hehehe z mojej listy to jakies 10% poleciało z banem :D
    No moja też wysłana :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję że gra na jutro będzie :)
    Zapraszam do grupy steam: http://steamcommunity.com/groups/MW2polska

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytanko , jak przesyłka wchodząca do sortowni jest o godzinie 18:02 to jakie są szanse że jutro dojdzie ? Rozum mi wskazuje , że raczej nikłe. Czyli kapa ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Lp. Nazwisko Data Godzina Opis Stacja
    1 09/11/2009 21:23:41 Przesyłka odebrana przez kuriera WA1
    2 Magazyn: przyjęcie od kur. 09/11/2009 18:02:26 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1
    3 Magazyn: przyjęcie od kur. 09/11/2009 17:48:18 Przesyłka wchodząca do sortowni WA1


    ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. co ty - to są normalne godziny przyjęć na HUB-y na jutro będzie w 99,9%

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje zamówienie ciągle ma status "zaakceptowane",ale skoro statusy mogą się zmieniać nawet w późnych godzinach wieczornych to jest jeszcze szansa że grę dostanę jutro.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wciąż przesyłka zaakceptowana, zero informacji ... Chciałem się rano umówić z kurierem, a nie mam czasu przed pracą sprawdzać maila. Mam wstawać przed kurami, żeby zobaczyć czy wysłaliście czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  34. dobijcie się szybko do mnie na maila - z nr zamówień to sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam
    U mnie też zmienił się status zamówienia na "wysłane' chociaż wiadomość o mojej rezygnacji z zamówienia wysłałem do was w sobotę po uprzednich, wielokrotnych próbach dodzwonienia się do was. Dziś też dzwoniłem i nikt nie był łaskaw odebrać. I kto teraz za tą przesyłkę zapłaci??
    Radek "Magol" Smoleniec

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz - dodzwonić się naprawdę było trudno bo cały czas ktoś dzwonił z pytaniem kiedy wysyłka itd.

    OdpowiedzUsuń
  37. No tak ale maile ktoś tam chyba odbiera? w dziale wysyłkowym? Powiedzcie mnie teraz jak wybrnąć żeby ok było gdy listonosz zapuka. niekoniecznie dwa razy??
    Magol

    OdpowiedzUsuń
  38. Po prostu nie odbieraj paczki. Nasz błąd my poniesiemy koszt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Do mnie już kurier wiezie :-) ! Pozdrawiam Ultime :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Że co ? Zamawiałem MW2 żeby dostać na wtorek.
    We wtorek nie dostanę bo jak piszecie jezeli ktos zamowil MW2 z inna grą to będzie czekał do jej premiery. Rozumiem, że będę czekał jeszcze 2 pieprzone 2 tygodnie do premiemery L4D 2 ?
    Specialnie zamawiałem gry w dwóch różnych zamówieniach... mam nadzieje, że to było brane pod uwagę... Jeżeli nie nigdy nie zamówie nic z ultimy tylko poczekam na premiere np w MM ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytaj proszę to co napisałem ze zrozumieniem. Jeśli miałeś 2 zamówienia: 1-wsze na Cod-a a 2-gie na L4D2 - to Coda już wysłaliśmy a L4D2 wyślemy około 20. Jeśli zamówiłeś Coda i L4D2 w jednym zamówieniu to niestety musisz czekać.
    Zawsze jak masz problem pisz maila do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepraszam czyli wychodzi na to, że jednak niezawodni :) Emocionujący dzień w dodatku małego stracha miałem ale to nic :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Swój egzemplarz mam już w domu :) Do zobaczenia na Live :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Chciałbym podziękować Ultimie , gra już u mnie i tak jak pisaliście - przesyłka faktycznie na drugi dzień :)
    widzimy się na live

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję Ultimie za szybką wysyłkę :P. Grę odebrałem na szczęście przed pracą. Oj dzisiaj będzie długa noc :).

    OdpowiedzUsuń
  46. jest ktoś komu kurier nie dostarczył pre-ordera?

    OdpowiedzUsuń
  47. kurier jeździ do 19tej - jeśli zalogujesz się w sklepie w historii zamówień masz nr przesyłki - sprawdź status na stronie DPD

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak na razie mi też nie dostarczyli :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak jak napisałem powyżej. Nr przesyłki i najlepiej tel do DPD

    OdpowiedzUsuń
  50. sęk w tym, że ja jestem jedynie odbiorcą. Grę zamawiał i opłacał kto inny, więc nie mam wglądu. Nic dalej czekam.

    OdpowiedzUsuń
  51. juz gra sie instaluje wszystko ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  52. SUPER FIRMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. To se kurde pograłem... ;((((

    OdpowiedzUsuń
  54. No i super... Mamy godzinę 20,20 i gry nie dostałem. Grę zamówiłem już w lipcu ponieważ miało być "pierwszeństwo wysyłki" więc myślałem że grę dostanę MAKSYMALNIE w dniu premiery i co? I oczywiście gry nie dostałem! Teraz to możecie mnie w pompe pocałować! W czwarek idę do sklepu i sobie osobiście kupie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy wersja Hardened na ps3 dojdzie do graczy do końca tego tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
  56. no i dotarło do mnie w południe tak jak bylo obiecane, pograłem cały dzień i relaks d;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi przysłali w dzień premiery i muszę przyznać, że daliście radę, dzięki. Oby cały czas wam się udawało wysyłać w terminie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy hardenedy na ps3 przyjdą do graczy jeszcze w tym tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
  59. no panowie teraz czekamy na l4d2

    OdpowiedzUsuń
  60. A ja wam mówie ultima to jest DNO DZIADOSTWO i wszystko co najgorsze banda oszustów i kłamców

    OdpowiedzUsuń
  61. No tak łatwo rzucać oszczerstwami, trudniej podać konkretny przykład i podpisać się nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń